tirsdag den 12. marts 2013

Ej altså!

Kæden er jo hoppet helt af for mig.

Sikke stille der dog blev her i min lille krog, jeg glemte vidst helt at jeg har den.

Blog-legen med bogstaver er for længst et overstået kapitel, jeg nåede desværre ikke rigtigt at komme igang.

Mine strikkepinde ligger stille og mit garn samler støv, min strikkemojo er vidst blevet helt væk.

Sikke dog en rædelighed.

Mine havehandsker er der derimod ikke skyggen af støv i nærheden af, jeg slikker alle de solstråler i mig jeg overhovedet kan fange fra min altan her på tredje. Jeg glæder mig sådan til at det rigtigt bliver forår.

Jeg kigger snart ind igen, indtil da ønsker jeg alt godt.
-hvis der da er nogen der stadig hænger på :)

En  krukke med de smukkeste tulipaner pryder min altan, de har det dejligt lunt og er derfor så tidligt på færde

1 kommentar:

  1. Åh, hvor jeg dog også savner forår - varmere temperaturer og solskin i lange baner. Er sikker på at strikke-humøret nok skal vende tilbage igen :)

    SvarSlet