onsdag den 3. april 2013

Av min arm

For et par dage siden postede jeg et indlæg hvori jeg fortalte om min nært forestående nye tattovering.

Den er nu blevet en realitet!

Her kan I se min arm med en stencil på (en stencil er en form for farveoverføring som den endelige tattovering tegnes ud fra)



Her kan I se hvor langt vi kom efter tre (!) timer på briksen med nålen i armen. Værket er endnu ikke færdigt, men energien slap op og jeg måtte stoppe mens legen var god og kroppen nogenlunde ok.



Man kan svagt ane den gamle tattovering som skal dækkes af den nye. De felter skal fyldes ud med sort farve. Der skal ligeledes fyldes farve i andre felter hist og pist for at skabe balance i det færdige værk.

Jeg har bestilt en tid til færdiggørelse om små tre uger og jeg glæder mig allerede, den bliver SÅ flot!

Jeg glæder mig også til såret begynder at hele, lige nu føles min arm som en kæmpestor hudafskrabning.

2 kommentarer: