mandag den 1. april 2013

Tattoveringens ædle kunst

I dag skal jeg pryde min krop med endnu et par blækstreger.

Det bliver min niende tattovering.

Jeg skal have dækket en over ti år gammel tattovering, som jeg ikke har været glad for længe.

Jeg glæder mig til at få ny pynt men mest af alt glæder jeg mig til, at sige farvel til den gamle. Sige pænt farvel til en periode i mit liv som mildest talt var et følelsesmæssigt kaos af dimensioner. Det er ikke helt utænkeligt at den afsked kan blive ganske følelsesladet. Det tager jeg gerne med.

Jeg glæder mig!

Har I nogle tattoveringer?

Jeg ønsker os allesammen en smuk dag <3

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke nogen tattoveringer, men du har vundet strikkeposen på min blog, så hvis du sender din adresse til strikkebibliotekar@gmail.com, så sender jeg straks posen til dig!

    SvarSlet