fredag den 9. november 2012

Mine yndlings-strikke-fyre.

Arne og Carlos var i morges i Godmorgen TV. Jeg er vild med de to gutter. Deres smilende og uhøjtidelige tilgang til tingene og ikke mindst de fine ting de strikker.

Jeg er en passioneret strikker af rang, jeg elsker simpelthen at strikke. Hvis man som jeg har lidt rigeligt med lopper i lommen til tider, så er det en dejlig måde at få lidt ro på. At man så derudover kan trylle smukke og lune ting frem samtidig er blot endnu et plus.

Jeg er i fuld gang med at frembringe julegaver til familie og venner, og jeg har faktisk lidt småtravlt. Jeg viser gerne frem når jeg har researchet lidt på hvor stor risiko der er for, at modtagerne kigger med her. Overraskelsens glæde skal meget gerne forblive intakt.

Jeg vil ønske os allesammen en dejlig fredag og en skøn weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar