søndag den 4. november 2012

Nå men...

-så skete der ligesom ikke rigtigt mere her i Smilehullet.

Men det er skiseme da svært lige at lure hvordan man skal starte med at blogge.

Jeg kunne skrive lidt om hvad jeg er for en fidus, for at vi ligesom kan lære hinanden lidt at kende. Men er sådan noget interessant læsning for jer? Bliver det bare navlepilleri?

Hvad gjorde I?

Èn ting har jeg dog styr på, det er søndag og solen skinner!

Jeg er den der er strøget!

Ud i det smukke efterårsvejr!
Der skal tankes god energi og D Vitaminer.

Ha' en rigtig dejlig søndag derude.


2 kommentarer:

  1. Hej Pernille!
    Velkommen til blogland. Som du har fundet ud af, kan det være en udfordring at komme godt i gang.
    Jeg startede for tre år siden, skrev et lille indlæg og fik ingen respons; ingen kendte mig jo.
    Jeg søgte efter forskellige blogge af interesse, lagde beskeder, og langsomt fik jeg en mindre skare af dejlige, faste læsere.
    Rigtig god fornøjelse herinde

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar og tak for dine tips hvad angår mine startvanskeligheder. :)Jeg vil straks gå på opdagelse. :)

    SvarSlet